web 2.0
Just select text on the page and get instant translation from Google Translate!

Free translator

ShoutMix chat widget

Sabtu, 02 Juli 2011

Home » , » Hanyut Aku

Hanyut Aku

Hanyut aku, kekasihku!
Hanyut aku!
Ulurkan tanganmu,
tolong aku.
Sunyinya sekelilingku!
Tiada suara kasihan,
tiada angin mendingin
hati,
Tiada air menolak
ngelak.
Dahagaku kasihmu,
hauskan bisikmu,

Mati aku, sebabkan
diammu.
Langit menyerkap, air
berlepas tangan,
Aku tenggelam.
Tenggelam dalam
malam.
Air di atas mendidih
keras.
Bumi di bawah menolak
keatas.
Mati aku, kekasihku,
mati aku!

0 komentar:

Posting Komentar

Baca Juga Puisi Ini :

Kirim Puisi

Nama Anda *

First

Last
(wajib diisi)
Email Anda *
(wajib diisi)
Website
Kategori *
(wajib diisi)
Isi Puisi Anda(wajib) *
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[Refresh gambar] [Apa Ini?]